Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

- Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά...

Μια νέα σχολική χρονιά αρχίζει και για τους μαθητές των σχολείων του χωριού μας. Οφείλουμε ως Πολιτιστικός Μορφωτικός σύλλογος Ιτέας να ευχηθούμε σε όλους του μαθητές αλλά και στους γονείς τους να είναι μια σχολική χρονιά με ηρεμία, με σωστή και ουσιώδη εκπαίδευση, μια χρονιά παραγωγική απο πλευράς εκπαίδευσης και γνώσης και πάνω απ' όλα μια χρονιά γεμάτη υγεία για όλους. Καλή σχολική χρονιά.
 Αχιλλέας Μπαλαντίνας
(Πρόεδρος Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας)

2 σχόλια:

  1. Eνα βραδυ του καλοκαιριου σ΄'ενα γνωστο μας κηπο με ρωτησες αν εχω αγχος.
    Εγω σου ειπα ΝΑΙ.
    Εσυ με παρηγορησες και μου εδωσες
    κουραγιο...εμψυχωση ηξερες κατι ...Κατι ηξερες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχιλλέας Μπαλαντίνας16 Οκτωβρίου 2011 στις 7:56 π.μ.

    Καινούργιος είμαι στα πολιτιστικά. Το ίδιο άγχος και περισότερο είχα κι εγώ απλά δεν τό δειχνα! Προσπάθησα να το κρύψω απ όλους σας και να σας γεμίσω αυτοπεποίθηση, κι εσάς στο πάλκο αλλά και τους δικούς μου στο συμβούλιο. Το μόνο που ήξερα είναι οτι, οι καλιτέχνες είναι ευαίσθητοι άνθρωποι κι έτσι και τους γεμίσεις αυτοπεποίθηση τους παίρνεις το 100% του ταλέντου τους. Αν κρίνω απο την επιτυχία και τα καλά σχόλια της λαικής βραδιάς νομίζω φίλε μου οτι το κατάφερα, έτσι δεν είναι;...τι λές.....;

    ΑπάντησηΔιαγραφή